The Dark Side of Moon

Aku decide this blog to be a platform where i din share with others.
So yeah,meaning this will be my digital diary

Things will get board cause i know most of it will be regarding my relationship with husband especially during kitoranf gaduh cuz i cannot talk to human. Islam kata kena jaga aib suami.tapi tah la.kadang aku buntu,selain mengadu kat Allah,i need someone to talk to.

Haih.ninstarted psl petang td lah ni.
Dah seminggu aku kumpul kekuatan nk bgtau ttg kereta kena bang dgn pagar rumah kak ima.i knew he will get upset.tapi dia tak perlu la nak hina keluarga aku macam aku ni takde maruah,as if keluarga dia semua perfect. Dia takde terfikir ke pengorbanan isteri kena dduk rumah mertua,kena adapt dgn budaya dia..nampak sgt dia lebihkan family dia.sekarang bila nak balik kg ade je alasan.berkira..cakapnkereta tak servis lg la.pastu nak ungkit kereta dia bayar down payment banyak.fisrt thing first aku tak paksa pun suruh tuka kereta.dia menggelejat nak tuka.honda pulak tu.langsung tak ambil kira pandangan aku.aku dah nasihat ambil city,sedan..senang nnt kalau ada anak nak bawak barang byk.tp dia insist buat keputusan sendiri ambil jazz,full spec tanpa pengetahuan aku. Then dgn komitmen tiap bulan rm1000,dia pulak culas bayar.dah tau tak mampu jgn la tuka.

Aku rasa aku salah pilih suami.i expected he will change but he’s not:so nak nyesal pun tak guna. Aku rasa terkingkong dgn kehidupan mcm ni.
Blh kata hari2 kena marah,bilangaduh mcm2 dia hina aku.thisnis mentally torture
Kadang rasa nak single balik baru bahagia.
Aku cuba husnudzon
Aku cuba bertahan..tapi selama mana..wallahualam..
Semoga aku redha dgn semua ketentuan ni

Jeles sgt tgk drama tv,lelaki sgt perfect.kadang sampai aku nangis sorang sebab dalam hati ni pertikaikan yg aku ni tak layak ke dpt mcm ni..

Comments